» Retur

Retur


Probleme la livrare?

Ai primit coletul, dar acesta este deteriorat? Anunta-ne imediat si iti vom retrimite comanda fara niciun cost suplimentar.

Verifica coletul in momentul primirii. Daca ai primit un colet deteriorat si/sau bunurile din colet sunt si ele deteriorate, trebuie sa completezi, in prezenta agentului, un proces verbal de constatare și nu uita să ne anunti și pe noi.


Retur

Conform prevederilor OG 34/2014, in termen de 14 zile de la primirea comenzii ai dreptul sa returnezi produsele achizitionate fără penalități și fără a invoca vreun motiv. Eu l-am schimbat cei 14 zile cu termenul "Timp Nelimitat"

Verifică aici, cu privire la miere, propolis, tinctură de propolis, păstură și polen uscat ofer o „Eternă Garanție Dulce ca Mierea” unică, incredibil de bună, de returnare a banilor 100%. Oricănd, fără limită de timp.

Dacă doresti sa returnezi un produs apicol te rog sa ne anunti in prealabil trimitănd un e-mail pe adresa hello@apithera.ro. Astfel voi putea organiza o ridicare prin curier pe cheltuiala mea.

Contravaloarea comenzii va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 10 zile lucratoare de la receptionarea coletului, în contul bancar specificat de tine, sau direct pe card. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, cu etichetele intacte.

Produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere/returnare, conform art. 16 din OG 34/2014 sunt:

  • produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator
  • furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente

Produsele alimentare perisabile, sau cele sensibile la temperatură, etc. cum este lăptișorul de matcă, apilarnilul, polenul congelat, sau produsele care contin una sau mai multe dintre acestea nu pot fi returnate conform legii.